Sparkling Kitty

Team kimonosnack went to SANRIO Exhibition. I posted VOGUE kitty, but we met above Kitty more gorgeous than VOGUE! I heard that the VOGUE was sold out at book stores soon. I saw a few VOGUE magazine near my convenient stores, but they were sold out today! The SANRIO manager said to me, "VOGUE in a convenient store is amazing!!!". I thought that the convenient near my house is so cool!

サンリオさんの展示会に行ってきました。以前、アップしたVOGUEの付録のキティちゃんもステキでしたが、こちらもとってもステキです☆今回の展示会ではサンリオキャラクターたちの原画展もあり盛りだくさんの内容でしたよ。例のVOGUEは、書店ではあっという間に完売だったそうです。私は、最近まで近所のコンビにで何冊かみかけましたが今日はどこにもありませんでした。サンリオさんに、コンビニにVOGUEが売ってるの?!と驚かれ、VOGUEの売っているコンビニがかっこよく思えてきました。

Comments