Kelly Wearstler flagship boutique

I am so happy that I went to Kelly Wearstler flagship boutique! I wore Kelly Wearstler knit that I got it in BERGDORF GOODMAN about 3 years sgo. I couldn't hearing the staff, but Akiko in California translated for me. So I could get good things there. Thank you, Akiko! She and her husband sit on Kelly Wearstler sofa with me. I hope that the shop will open in Japan! Have a nice great weekend!!!

LAでケリー・ウェアスラーのショップに行けて、とても嬉しかったです。3年前にNYのBERGDORF GOODMANで見つけたケリーのニットを着ていったら、お店の方がすぐ気づいてくれました。私はまだヒアリングが苦手なので、カリフォルニアのあきこさんが助けてくれて素敵なグッズをいくつかお買い物できました。ありがとう、あきこさん!記念に、ケリー・ウェアスラーのソファーに座って、あきこさん夫婦と一緒に撮影しました。このショップの顧客になれるように、今、事務所で年末進行の嵐の中がんばって働いています。早く日本にもお店ができてほしいな〜。それではみなさま、素敵な週末を♡

Kelly Wearstler knit, WHIM GAZETTE skirt, kate spade bag, tote and booties, H&H necklace and bangle, and Garelly 1950 sunglasses

Comments

  1. 素敵な写真+昭子さんスタイル抜群〜☆ 私も始めてKelly Wearstlerのショップに行けて良かったです!スタイリッシュなデザインで私もファンになりました。早く又昭子さんに会いたいです☆ akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
    Replies
    1. あきこさん、LAではKellyのお店に連れていってくれて本当にありがとうございました。今度はぜひ、東京で♡楽しみにしています。

      akiko

      Delete

Post a Comment