MISFIT LIFE

Fashionable wearables are increasing, and some fashion magazine featured them with luxury watches. My favorite is MISFIT SHIE2. I was often sad when I lost my way, but I have been happy since I got SHINE2. The batteries had run out for four months, I changed it to new one. It breathed new life in my SHINE2 on my hand! It was very cute that some lights were flashing and rounding. I made the video of a look of the moving on YouTube. You can see many coordinate and lifestyle with MISFIT products on MISFIT LIFE. I was also interviewed on here!

ファッション誌でも高級時計と並んでウェアラブルが紹介されてるほど、素敵なデザインのものが増えてきました。私のお気に入りはMISFIT SHINE2。よく道に迷って悲しい気持ちになることが多いのですが、これを使い始めてから迷えば迷うほど活動量のポイント数をかせぐ事ができるので気持ちが明るくなりました。 使い始めて4か月経ち初めて電池が切れました。セブンイレブンで電池を買って入れ替えると息を吹き返したように私の手のひらでライトがくるくる点滅して、とても可愛かったです。くるくる回る様子をみなさまにお見せしたくて動画も作ってみました。 MISFIT LIFEでは、おしゃれなコーディネイト術やライフスタイルが紹介されています。私も以前、取材していただきました。こちらです。かったら「いいね!」ボタンも押してくださいね!

Comments

Post a Comment