Tuesday, April 12, 2011

demo
















4/10、高円寺であったデモにthe maskzは参加してきました。デモは、学生運動みたいな怖くて危険なイメージがあるみたいですね。実際は、どちらかというとフェスに近い感じです☆
デモの後、勉強会も兼ねたお花見がありました。マエキタミヤコさんの説明で、実は、原発にたよらなくてもいいくらい自然エネルギーが追いついてきているという事を知ってびっくり。原発安全は、いつの間にか信じこまされていた感じだったので、今度は自分の意志で自然エネルギーの可能性を信じ、しっかり勉強して応援したいと思いました。
the maskzのFUKIさんのブログにも、今回のお話がありました。Masshivaのブログでは、動画もアップしました。

☆wearing:H&M hat,H&M jacket,H&M shirt,D&G belt

4 / 10, the maskz had joined the demonstration in Koenji.The demo seems to have an image like activists fear dangerous. In fact, I feel rather close to the festival with.Miyako Maekita descriptions, actually, I was surprised to know that renewable energy is catching up about not depending on nuclear power station.I felt that "the primary is safe" was believed imperceptibly.Now,I believe in the potential of renewable energy at will and
I wanted to study hard to support.
You can read this theme on Fuki's blog. I posted YouTube onMasshiva.

1 comment:

  1. i love all the design's mask. are you live in japan? hope you're doing well there . take care sweety!

    love all your photos :D

    http://ora-noted.blogspot.com/

    ReplyDelete