move of my company


My company moved yesterday. 3 young men worked in darkness because I had not told an electric power company the move.
I said, "I have 3 female assistants in their twenties." Their eyes lit-up!
But I said, "Since today is Sunday, only me." They were disappointed.
Thank you, Hayakawa-san(second photo left), Kuroshima-san(center), Iwai-san(right)!!! Which person is your favorite male?

平松昭子事務所は昨日、新しいオフィスに引っ越しをしました。サカイ引越センターから3人のイケメンが到着。「うちには3人20代の女の子のアシスタントさんがいるのよ」ってお伝えしたら、みんな目を輝かせて「え、向こうに(新事務所)いるんですか!?」と嬉しそう。でも、「あ、今日は日曜日なので私だけなの、ゴメンね〜」と、がっかりさせてしまいました。二番目の写真、左から、早川さん、黒嶋さん、岩井さんです。私が電気の手続きをまだしていなかったせいで暗闇の中、お仕事していただきました。みなさま、ありがとうございました♡

Comments