Tuesday, March 06, 2012

MoMA Design Store Pink Ball




gallery 1950 belt, Lee&Cher skirt, F21 knit, LANVIN shoes

Today, it is very warm in Tokyo. CBA and I took a walk near my office. My pink ball was sold at MoMA Design Store at Omotesando in Japan. It shines until we bound it about 1000 times. CBA's finished, but mine shines. I do not know the remaining number of times.
I and my son have a cold. Please take care!

今日の東京はとても暖かだったので、CBAと私は、近所を散歩しました。ピンクのボールは表参道のMoMA Design Storeで買ったもの。1000回くらいまでバウンドさせるときらきら光ります。CBAのは、もう光らないけど私のはまだ光ります。あと何回光るかな?。
アンジと私は、風邪をひいてしまいました。みなさまも気をつけてくださいね。

5 comments:

  1. I want to have that ball :(
    Love your outfit ^___^

    xx

    ReplyDelete
  2. I love your belt! Hope you and your son get better soon.

    ReplyDelete
  3. Thank you very much for your comments!!!
    I will visit you soon!
    akiko

    ReplyDelete
  4. こういうシンプルなスタイル大好きです!デニムミニスカートがすごく似合ってます♪ 私も同じ様なベルト持っていて久しぶりに付けたくなりました。 CBAさんとはあだ名ですか?最初CPAさんかと思ったけど違いますよね 笑 Have a nice day!! xo akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
  5. CBAさんとホント仲良しですねぇ。
    お散歩に気持ちの良い季節になりつつありますね。

    写真を見て、東京にも床屋さんのクルクル回るのが
    まだあることに、何故か安心しました。

    なんか、レトロな感じしません??
    こちらには、まだまだ沢山クルクルしてますが(笑)

    ReplyDelete