Friday, April 06, 2012

Hrajuku









ZARA coat, MARGARET HAWELL pants, kate spade bag, D&G sunglasses, MARC JACOBS boots
 
I went to Harajuku with CBA for find wearing kimono with Barbie class . Harajuku is always lovely!!! I remember that I was working at a part-time job A STORE ROBOT and T's Trading Post in Harajuku about 20 years ago.
BTW, I would like to come to look into, when a hole is found. There is this stage setting in KAMAWANU that is Tenugui (Japanese towel) shop. It is in the back of Laforet Harajuku.

バービーで学ぶ着付け教室の素材を探しに、CBAと原宿に行ったときの写真です。原宿はいつもステキ!約20年前、原宿のA STORE ROBOTとT's Trading Postでアルバイトをしていた時のことを思い出しました。
ところで、わたしは穴があると何でものぞきたくなります。これは、ラフォーレの裏口にある、手拭いのお店の「かまわぬ」にあります。

11 comments:

  1. I hope you enjoyed!! I'm in love with your Marc Jacobs boots! I need it!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    ReplyDelete
  2. Nice post, I really like your outfit, the zebra bag is great :) xoxo ♥

    ReplyDelete
  3. I love Harajuku, and yours photos are lovely.

    VV.

    ReplyDelete
  4. お久しぶりです。
    長女→長男→次男→私 の順にインフルエンザB型に罹りました。
    春休みの8割を寝て過ごしていました。勿体ない。
    看病と闘病でブログチェック出来ずにいましたので、
    またチェック再開致します。

    バッグの中のバービーがたまらなく可愛いですね(笑)

    ReplyDelete
  5. Cute place :))

    Lovely bag and boots :)

    Kisses*
    http://iamsokitty.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Hi Aki!

    Love yor boots and just love when you tell things about Japan

    Ariane xxx

    ReplyDelete
  7. Thank you for your many comments!!!
    akiko

    ReplyDelete
  8. >ヨーゼフさま
    こんにちは!
    インフルエンザ、大変でしたね。
    東京は、一ヶ月間に大流行して、
    友人一家もお父さん以外みんなかかったそうでした。
    また、ヨーゼフさんからのコメント楽しみにしてます☆

    ReplyDelete
  9. 原宿で、私の一番大好きのかばんを買った。そして、たくさんコスプレア見た。

    ReplyDelete
  10. 今回全然都内に出る時間がなく横浜辺りで行動しているのですが、昭子さんのポストみて原宿も行きたくなりました。ゼブラ柄のバッグ似合っていて素敵です♥ xo akiko
    http://styleimported.blogspot.com

    ReplyDelete