Kimono Lunchi

Erizen komon, secondhand tsumugi obi, Kunoya obizime, Komatsuya zouri

Hi, sweeties! Thank you for coming to Maskz! I am very happy a large audience saw my animation!!! I will report about it soon.
By the way, I had a Kimono lunch party at RISTORANTE DA FIORE in Tokyo. We are students of Koyu Yoshimura who is a Japanese dance teacher. Ms.Ryoko's Obi(kimono belt) accessories is a great coral! I haven't met so gorgeous one. Ms.Miho's kimono is a very beautiful green! It is a lawn pattern and some rabbits. They are jumping and hiding themselves. My brown kimono is a arabesque of snow crystal. I love to wear it in this season!

みなさま、こんにちは。昨日はMaskzのイベントにお越しいただき、ありがとうございました。前に進めないほど満員のお客様にアニメを観ていただき感激です。後日、詳しくご報告しますね。
さて、少し前のことですが、表参道のRISTORANTE DA FIOREで着物のランチ会がありました。吉村古ゆう先生のお教室のお仲間です。一番上の写真は、りょうこさんの帯留め。こんなに珊瑚が贅沢に、そして品のよいデザインはなかなかお目にかかれない貴重な品です。みほさんのグリーンのお着物は、芝紋から兎が飛び跳ねたり隠れたりしていていました。かわいくて上品なお着物です。私の茶色の小紋は、秋から冬によく着る小紋。雪の結晶の唐草模様が毎年、この時期を楽しくしてくれる一枚です。

Comments