Wednesday, September 18, 2013

La Coccinella

La Coccinellaは青山学院の近くのイタリアンです。ずっと行きたかったお店で、CBAが誕生日に予約してくれました。一番上のトマト、上品で深みがあり最高に美しいお味でした。次に、秋刀魚と茄子のカルパッチョ。秋刀魚と茄子がこんなにあうなんて知りませんでした。お口の中で夏の終わりと秋のはじまりを堪能し、一つ大人になれた気がしました。その後も、おいしいお料理をいただき、最後にサプライズのスウィーツとゴージャスなお花!ドラマティックな一年になりそうです。この日はイチョウ柄のDVFのワンピースを着ました。

I had wanted to go to La Coccinella near Aoyama Gakuin Univercity. CBA reserved on my birthaday! The first, this tomato was very elegant and beautiful. The second, this carpaccio was a saury and an eggplant. I ate so delicious one for the first time. I felt closing of summer and starting of autumn in my mouth. This sweet and bouquet was great surprise to me! About my dress, It was DVF of ginkgo's pattern.

2 comments:

  1. fabolous...happy birthday dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!

    FOLLOW ME ON:

    The simple life of rich people blog

    ReplyDelete
  2. Happy birthday again c: Love the
    chocolate writings with your name!
    The food looks GREAT! Xx

    ReplyDelete