LANVIN en Bleu SECRET NIGHT CLUB

先月、LANVIN en Bleuのシークレットナイトクラブに行ってきました。会場は渋谷のクラブでしたので、LANVIN en Bleuのオレンジ色のニットワンピにしました。
さて、2014年春夏コレクションより、LANVIN en Bleuに新たなアイテムが加わるそうです。アパレルラインの他に、傘、靴、バッグなど、それからウエディングドレスやタキシードまで幅広く展開!息子のアンジに、LANVIN en Bleuのタキシードが似合いそうです。お嫁さんもLANVIN en Bleuのドレスが似合う、ちょっと生意気そうな女の子が嫁いできてくれないかなあ。
最後の写真は、パーティの後に入ったバー。ブロガーの真帆さんがタイで人気のポニーの指輪をゲットしてきてくれて、記念撮影。イラストレーターとしても大活躍の彩ちゃんは、今回たくさん写真をとってくれました。お二人ともいつも遊んでくれてありがとう♡一番上の2人のツーショット、すごくかわいいですよね。

I went to LANVIN en Bleu SECRET NIGHT CLUB at the end of November. My orange colour dress is LANVIN en Bleu. I think it is so good as NIGHT CLUB PARTY.
By the way, we can get new items from 2014 S/S LANVIN en Bleu collection! An umbrella, shoes, a bag...and a weddingdress & a tuxedo. I would love to wear my son it!
The last snap is Maho's hand and me. She is a blogger, and she got for me this pony ring from Thailand. Aya, she is an illustrator, took photos. Thank you, my lovely friends! Maho and Aya in the upper most snap is my favorite photo. They are so cute!!!

Comments

  1. That pony ring is so adorable! :D
    And I guess the party must have been amazing!

    ReplyDelete

Post a Comment