Tuesday, January 14, 2014

THE NIGHT in MEGURO

huluの「Top Design インテリアデザイナーズ・バトル」を1週間で全20話見てしまいました。素敵なファッションのケリー・ウェアスラーが審査員として登場します。審査員達の批評やアドバイスは毎回厳しいですが、インテリアをデザイン、デコレーションする秘訣がとても分かりやすくてためになります。小さなブースでデザインする回も多いので、狭い日本でも参考になるアイデアがいっぱい。全部観終わってしまったので、私も久しぶりに模様替えをすることにしました。まずは、ベッドサイド用のテーブルライトを新調しに、新宿のCONRAN SHOP、Bo Concept、Francfranをみましたが、いまいちで、目黒に移動しACMEを覗きました。今使っているサイドテーブルは2つともACMEで購入したので絶対見つかる予感がしました。結果は、期待通りのライトが揃っていました!一晩考えることにし、目黒通りの居酒屋でCBAさんコンボジションの話を聞いて帰りに撮った写真です。ライトは今日、買ってきました。こんど、お披露目しますね♡

I watched all episodes of Top Design on hulu for a week. Kelly Wearstler is a judge. She and other judges criticicize for challengers, and it is very severe criticism. But I can understand how to do decorate interior. Then I wanted to change my table light on my bed side table. I went to CONRAN SHOP,Bo Concept, Francfran in Shinjuku. I couldn't find it. Next I went to ACME in Meguro. I use 2 side table of ACME. I found some them that I liked. But I didn't buy at that time. I had a dinner with CBA and listen to his composition talk. Today I went to shopping at ACME, and I got a great tabel light! I can't wait to post it on kimonosnack!  

nigel preston & knight coat, kate spade cardigan and sunglasses, TAMBU belt, DVF bag

No comments:

Post a Comment