Monday, February 10, 2014

DVF Fall 2014 Collection LIVE

今日はDVFのコレクション中継を観るために早起きしました。St. Vincentとコラボレーションのショーです。ライブ中継の46:42からショーがスタート。その後は、St. Vincentのライブもありました。いろんな人たちのインタビューは英語のヒアリングの勉強にもなるので、今日は仕事をしながらラジオのように聞きました。ダイアンの有名なマントラ、love is lifeが何度も聞こえてきました。ショーの1曲目がとてもかわいくて気になるので明日、音楽に詳しいCBAさんに聞いてみようと思います。写真は私のお気に入りベスト4です。DVFのFBからお借りしました。

I woke up early this morning because I watched LIVE of DVF Fashion Show. DVF was collaborated with St. Vincent. We can watch the show from 46:42. After that St. Vincent LIVE started. I studied English of hearing by the You Tube of the live report working at home. I could hear DVF's mantra, "love is life" over and over again. I love the first music from the show, so I would like to ask CBA, he knows all music well. These photos from DVF's FB are my best 4!

3 comments:

  1. うわー、素敵なコレクション!早起きしたかいがあったみたいですね^_^コメントありがとうございます!これからも宜しくお願いします~
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Just got my check for over $500.

    Many times people don't believe me when I tell them about how much you can earn filling out paid surveys at home...

    So I took a video of myself getting paid $500 for filling paid surveys.

    ReplyDelete