SPRING OUTFIT

もう3月なので春物を着たら、今日は雪が降りました。 あと2週間後くらいには、このくらい薄着になれそうですよね。 明日は冬物のセーターを半分しまって、春物のワンピースやシャツをロフトから衣装部屋に移す予定です。 それでは、素敵な週末を☆

I wore spring outfit, but it snowed in Tokyo today! I think we can be lightly like these photos. I would like to put away my half of winter clothes, and put out spring dresses and shirts. Have a nice weekend!!!

PATRIZIA PEPE jacket, DVF dress and Anya Hindmarch bag

Comments

  1. lovely floral and pastels! I was surprised it snowed today, too! stay warm!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Mariko!
      When it snowedI was surprised,too.
      I will visit your blog soon!!!

      akiko

      akiko

      Delete
  2. あきこさんお久しぶりです!♡まゆはんです^^お元気ですか?
    実は姉妹で気持ち新たにブログを開始しましたのでお知らせにきました♡

    2枚目のお写真の笑顔がとってもキュートです♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. まゆはん、おひさしぶりです〜、これから新しいブログにおじゃまします。
      とっても楽しみです。

      昭子

      Delete

Post a Comment