Cartier Eyewear

I got two Cartier Eyewears. I have a bad eyesight, so my lens are very thick. I found these glasses at Eyewear shop where I sometimes went shopping at Shibuya last month. Black is everyday use, Cartier color is for special day. I went to LA for my business last week and I wore the sunglasses in airplane. I can see clear view behind the sunglasses, so I could watch movies there. And it is very important because I don't like make-up in airplane.

カルティエのメガネを二つ作りました。私はレンズに渦巻きができるほど目がとても悪いです。 先月、渋谷の”メガネのオカダ”でカルティエのメガネに出合い、普段使いの黒ぶちと、フレームがカルティエカラーのサングラスメガネを作りました。このサングラスのレンズは、視界が暗くならないので 先週、LA出張にでかけたときに飛行機の中でも映画を見る事ができました。長時間のフライトは、メイクをしたくないのでサングラスはとても重宝します☆

UNITED ARROWS coat, UNTITLED pants, UNIQLO muffler, MUS&ROEW shoes, and Cartier Eyewear

Comments

  1. I love this coordinate so much! 私も目が悪いので、そういうサングラスあるととても便利ですよね!!オシャレです^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. まりこさんありがとう!
      サングラスおすすめです♡

      akiko

      Delete

Post a Comment