Lagerfeld Confidential

This Lagerfeld Confidential was made about 2004-2006, and released 2007. In Japan it was 2013. I saw this movie DVD yesterday. I don't know why it was so late to release it. I would liker to go to the movie theater to watch it, but I was a reality show "The Rachel Zoe Projecton" hulu last year. But I withdrew hulu, so I often watched new movies on DVD! It is very great time that I saw Lagerfeld Confidential now!!! I felt sympathy for his thinking about friends and relationship. I was full by women documentary films, Anna Wintour, DIANA VREELAND,and Carine Roitfeld. I was tired to watch too strong women.

ファッションを創る男~カール・ラガーフェルド~』をDVDでみました。多分、2004-2006に作られて2007に公開されたようですが、日本での公開はなぜか去年の2013秋でした。とても気になっていた映画だったのですが、確か、去年の今頃は、huluのリアリティ番組のレイチェル・ゾー・プロジェクトにはまっていたので映画館で映画を見るのが少し面倒でした。その後huluは退会し、最近は新作映画のDVDをよくレンタルします。このカールのドキュメンタリーはいいタイミングで観れてよかったです。彼の友情やコミュニケーションのことなど、共感する名言が多かったので購入したいです。アナ・ウインター、ダイアナ・ヴリーランド、カリーヌ・ロワトフェルドのドキュメンタリーで、女、女、女でお腹いっぱいになった後だったせいか、今の私の心にぴったりきました。

Comments