RUBY TUESDAY









桜が満開ですね。日曜日のデモは、雨天中止です。
さて、本日の写真は2月の夜中に秘密クラブへ行ってきた時の写真です。ともえさんと、ともえさんのアバターと遭遇して、一緒に踊ってきました。私が着ているワンピースはグッチ。下北沢のtrampoinでお買い物しました。一番最後の写真で私が手に持っているのが、ともえさんのアバター。数字の5は、CHANELの5番です。多分、フレグランスコーナーでもらえる紙だと思うのですが、アバターの下半身に縫い付けてありました。顔はよくみえないけど、右目はCHANELのボタン、左目はVivienne Westwoodのボタンでできています。毛糸の髪の毛には、Diorのリボン。やわらちゃんみたいにしばってありました。私もアバターを作ってみたいです。今度、ともえさんに教えてもらってきますね。

Cherry blossoms are full-bloomed. The demonstration on Sunday, if it rains, demo is dtop.
Well, the photograph of today is a when I having gone to a secret club in the middle of the night of February. I met tomoe and her avatar, and we has danced together with avatar. The dress that I wear is Gucci. It shopped with trampoin of Shimokitazawa. In the last photograph in my hand, and Tomoe's avatar. It is the fifth. the numeral CHANEL five, Perhaps, it was sewn to the lower half of the body of avatar though it was thought that it was paper that was able to be gotten in the fragrance corner. It's right eye is CHANEL's button and the left eye is Vivienne Westwood 's. In the hair of wool, it is a ribbon of Dior. It was like Ryoko Tani(Judo woman). I want also to make avatar.

Comments