Monday, March 07, 2011

boro market





以前、ボロ市ファッションをCBAさんに考えてもらいました。ダイアンのニットドレスにワークコートを合わせるなんてさすがです。ヒールブーツを合わせようとしたらCBAさんは、このクロエがいいというので挑戦してみました。
初めて行ったボロ市は、やはりボロしかなくて、収穫ゼロでした。ボロの中からお宝を探すなら、下北沢をうろうろする方が楽しい☆と、下北沢のよさを再確認できました。

Previously, CBA was considered a fashion boro(antique) market. He needed work coat and knit dress Diane von Furstenberg. It was great! I tried to choice the boot heel. But he said that Chloe was good. I tried to challenge.
I first went to the boro(antique) market at setagaya-dori. I could not find anything. If I find my treasures from the Boro, I am more fun to wander Shimokitazawa. I'll be able to reaffirm the Shimokitazawa.

No comments:

Post a Comment