MonclerS and brown poncho



冬ものコートを少しずつ、クリーニングに出しはじめました。でも、夜は冷え込みますので、こんな風に重ね着して出かけています。MonclerSの薄手のダウンに、ニットのポンチョを合わせると、とってもホカホカして心まで温まりました。この日は、下北沢のモナ・レコードへ。ショコラ&アキトの素敵な大人のライブに行ってきました。ピアスは帰りに寄ったル・グラン・テカールのオーナー、ユミさんのもの。わたしの目玉みたい。ところで、わたしの顔は、有吉さんに似てるそうなんですが、3枚目の写真が近いですね。あ、でも、もっと誰かに似てるかも。。。その方は、イラストレーターの平澤一平さんでした。

★Wearing:TAMBU bag,Chloe boots, poncho at shimokitazawa shop, knit skirt at BARNEYS NEW YORK

I'm cleaning out winter coats little by little. But it is still cold at night, I went to the layering in this way. I mix MonclerS down for spring and autumn and knit poncho.It was very warm. My heart warmed up, too.
On this day, I went to Mona Records in Shimokitazawa. I went to Chocolat and Akito live. It is nice adult!
Next, I went to Le Grand Ecart. Pierce is Yumi's, she is the owner of the bar. It looks like my eyeballs. By the way, my face, it's a lot like Ariyoshi,he is a entertainer. No.3 photo is to close. But someone might like me more. . . That person is Ippei Hirasawa,he is a great illustrator.

Comments