Friday, May 06, 2011

Shimotakaido little trip





GWは近所の下高井戸へ日帰り旅行をしてきました。CBAさんが行きたい温泉があるというので、私は手ぶらで行きました。「エステやマッサージうけようかな〜」とCBAさんに話かけたら、「スパじゃないよ」と言われて、「え?」と聞き返すと、「銭湯だよ」と。そういうわけで、化粧水も乳液も何も持っていないので、お風呂に入っも顔も洗えなくて、帰りの電車の中の私のつけまつ毛は取れかかっているのです。
話は変わりまして、明日は渋谷でデモあります。the maskzも参加します。

I went to a little trip at Shimotakaido it is near my home. CBA said to me, "I want to a spa I llike." So I said,"I want to receive the massage and esthetics. CBA said,"not SPA, it is a public bath." So I couldn't wash my face, because I have no lotion and cream. My false eyelashes put off a little.
I will go to a demonstration at shibuya with the maskz.

marc by marc jacobs shirt, Sony Plaza hooded sweatshirt, CIMARRON jeans, CONVERSE sneakers, Cachetto bag, D&G sunglasses.

1 comment: