Brad Goreski and I

kate spade dress, bangles and bag

I met Brad Goreski at kate spade VIP party on 2/8. He is very very great!!! I would love to talk to him again. To tell the trute, I couldn't speak English well...so, I study English very hard!!! You can see other photos of party on my webstagram!

kate spadeのVIPパーティでBrad Goreskiにお会いしました♡とても、とても素敵な方でした!でも、私のヒアリング力が未熟だったので、あまりお話ができず、残念。次回にむけて、英語を猛勉強しています。パーティの他の写真は私のwebstagramをご覧下さい☆

Comments

Post a Comment