Monday, February 25, 2013

Charity Gala Party

My report about Charity Gala Party is posted on kate spade new york official blog! Click the first and the second volume!!! I wanted to know about GALA PARTY that is first time for me. I could know the dress cord that is very formal!!! Hidetoshi Nakata dressed up. I worried and told CBA ,''Are you OK?", but he was angry , "I don't have a formal clothes!".
So, I thought I had to go alone. But I knew not formal but casual party style, and told him soon. His outfit was very very cool!!! I love it!

チャリティガラパーティのリポートがやっとできました。kate spade公式ブログで、前編後編にわけてアップされています。ガラパーティは、初めての体験でしたので事前にネットで調べてみたら、中田英寿が正装している印象が強くて、CBAにそれを伝えたら、「そんな服はもっていない」と不機嫌になられてしまいました。
一人で行こうかな、、、と思っていたら、招待状にはカジュアルパーティスタイルと書いてあったので、もう一度CBAに伝えてみました。CBAはがんばって今までみたこともないくらいスタイリッシュにきめてきてくれました。そういうの、とても嬉しいです。

No comments:

Post a Comment