COMPOLUX

西武渋谷店B館に、COMPOLUXがオープンしました。COMPOLUXは、コンテンポラリーとラグジュアリーを掛け合わせた造語。まさに今の私の気分にぴったりな言葉です。はりきって、昨日のレセプションパーティは一番乗りでした。ドレスコードは、COMPOLUXのブランドでということでしたので、10クロスビー・デレクラムのワンピースとシューズに、アクセサリーはお友達のジュエリーブランドのH&H。 佐藤オオキ氏が率いるデザイン集団nendoが担当された空間は、まるで公園を散歩しながらショッピングしているかのような優雅な気分になりました。 試着させていただいたお洋服はカルヴェン。グリーンのニットとレインボーマーブルのような模様のスカートは、最近気分が落ち気味だった私に活力を与えてくれました。NYを中心に集められたブランドが、自宅から一番近いデパートでお買い物できるなんて夢のようです〜。

I went to COMPOLUX reception yesterday and I was the first to aarive! The word “COMPOLUX" is coined as Contemporary and Luxyry. The party dress cord is wearing brands in COMPOLUX. My dress and shoes are 10 CROSBY DEREK LAM, and accessories are H&H. The space is designed by nendo that is Oki Sato's team. I felt like I went to shopping in a beautiful park! Then I tried CARVEN, green knit and skirt. Recently I was a little bad, but I was very happy for lovely clothes!!! COMPOLUX in Seibu Shibuya(a famous department in Japan) is near my home. I am so exciting!

Comments