Monday, March 03, 2014

MAKEUP BOOK between 40

大人のおしゃれ手帖+GLOW特別編集 “感じのいい大人”をつくる 40代からのメイク』(宝島社)が発売されました!山本浩未さんが、とても分かりやすくテクニックを教えてくれます。私も2ページ登場させていただきました。山本浩未さんは、あっという間に顔色の悪い私の顔をこんなに明るくしてくれました。浩未さん、ありがとうございました。みなさまも、きっとお悩み解決できるマジックを身につけることができると思いますよ。私も今日からまじめにベース作りに取り組みたいと思います。今日は雛祭り。女の子の成長を祝う日です。いくつになっても成長していきたいですね。

"MAKEUP BOOK between 40" was published, and you can see me. Hiromi Yamamoto is a famous makeup artist, she put make-up me! My face was changed to be bright. Thank you, Hiromi san!!! If you read it , you will get magic that is able to solve your trouble. I try to put make-up so seriously! Today is Hinamatsuri "Girls Day" in Japan. People congratulate Girls growth. We can learn at any age!!!

2 comments:

  1. Oh wow!! You look so beautiful and totally deserve to be in a makeup book.

    ReplyDelete
  2. Nice makeup!!! oh yes, we can learn at any age!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete