Obon and kate spade new york

Hi, sweeties! This week is Obon in Japane, It is observed around the fifteenth of August, is the home coming time for the souls of ancestors, according to the teaching of Buddhists. But I came back to my hometown, and I had a japanese dance school at my office today. I felt Obon when I smelled a mosquito coil. It is like burning incense. By the way, my kate spade blog was posted. You can see it on here!

みなさまこんにちは!お盆はいかがお過ごしでしょうか。私は帰省はせず、今日は、舞のお教室で生徒さんたちと過ごしました。玄関の虫除けに焚いた蚊取り線香の香りで少しお盆気分になりました。お知らせです。ケイト・スペードの公式ブログがアップされました。8月のケイト・スペードは東京がテーマですので、私の個人的な東京のお話にしました。こちらです。

kate spade new york dress, bangle, heels and earrings

Comments

Post a Comment