Restaurants in LA


I met Akiko who lives in California! I like her blog, "Style imported". We knew each other on our blog, and it was first time we met! She and her husband took us to “FIG & OLIVE”on Melrose. All dishes were so delicious, especially 3 kinds of olive oil were great!!! I like the interior. You can see more photos on aikido's Instagram @styleimported. She is so cute and lovely, and her husband Omar is so cool! I like them very much!!!
After lunch, I went shopping on Melrose. I will post Kelly Wearstler shop!
I came back to hotel, and I slept a little. Then Brian and Becky went to hotel, we had a dinner at ”a.o.c". fish and shellfish seafood, and meat dishes are all delicious. A squid ink rice is very great! Brian's wife Becky is an artist, and I saw her great arts on her photos. They are so cool and beautiful husband and wife like a movie.
Thank you very much, Omar and Akiko, Brian and Becky!!! I am looking forward to see you again!

メルローズの“FIG & OLIVE”で、カリフォルニア在住のあきこさんと、あきこさんの旦那さまのオマーさんと一緒にランチをしました。“FIG & OLIVE”は、3種類のオリーブオイルが本当においしくて、お料理も全部おいしかったです。お店の内装やディスプレイもセンスがいいです。あきこさんのインスタグラム@styleimportedでも、お店のお写真が素敵にアップされていたので見てみてね!私はあきこさんのブログ、"Style imported"が大好きです、お会いするのは今回が初めて。あきこさん、すっごく可愛くてスタイリッシュで、オマーさんは大きくてかっこよくて、とっても羨ましくなってしまうご夫婦でした。
ランチ前に、ケリー・ウェアスラーのショップに行き(明日アップしますね!)、ランチ後は、メルローズのDVFやロンハーマン、MARC JACOBSなど、好きなショップに行きました。
一度ホテルに戻って、仮眠をとり、ディナーへ。ブライアンとベッキーがおすすめの”a.o.c”へ行きました。魚介もお肉もジューシーで、特にイカスミの真っ黒なご飯がおいしくて忘れられません。ブライアンの奥様のベッキーはアーティストで、すてきな作品の写真を見せてくれました。お二人とも美男美女で映画を見ているようでした。
二組のご夫婦に素敵なお店を教えてもらって、LAを満喫した一日でした!みなさま、本当にありがとう♡

Comments

Post a Comment