Carlyle Chambray and upper hights

I have not try to wear denim on denim because I look real western woman. But Miyauchi san who is a buyer of TRAMPOIN 10 that is my favorite selectshop said to me, "Carlyle Chambray denim shirt with velvet collars look good you!". So I tried it.

デニムonデニムを私がやると、本気のウエスタンみたいになりそうなので挑戦しないようにしていましたが、 TRAMPOIN 10のバイヤーの宮内さんがコツを教えてくれました。上の写真2枚のCarlyle Chambrayのようなデニムシャツなら「ベルベット素材の襟が上品なので平松さんに似合いますよ」と 勧めてくれたので試着してみました。
How do you think my outfit? I think that the brand image of Carlyle Chambray is sweet, but sharp outfit is good like me. Miyauchi san also recommended the pants to me . The Japanese brand name is upper hights!

いかがですか?ブランドイメージは可憐な感じですが、私のようにシャープなスタイリングもOKなシャツですね。パンツも宮内さんが勧めてくれたupper hights。日本のデニムブランドです。

Carlyle Chambray shirt, and upper hights pants, KariAng heels, DVF sunglasses, and SAINT LAURENT bag

Comments