H&M gold pants

I took these photos last Christmas at Shinjuku. It is getting warmer and warmer in Tokyo, but I need a knit yet. I left the stripe umbrella in Shinkansen last month. I decide to have only folding umbrella!!! By the way, I would like you to look at my gold pants! It is H&M. It suits to ISABEL MARNT knit very much and looks like gold jewelry!

去年アップしきれなかった写真なので、場所は新宿小田急の階段のところに2014クリスマスとかいてあります。だんだん東京は暖かくなってきましたが、まだまだニットは手放せないです。CHANELのところで持っているシマシマのお気に入りの傘は先月、新幹線に忘れてきてしまいました。これからは折り畳み傘しか持ち歩かないと決めました。さて、今日の写真で注目して欲しいのは、ゴールドのH&Mのパンツ。ISABEL MARNTのモヘアのニットと相性がよくて嬉しくなりました。アクセサリー感覚で身につけられるパンツです。

My friend's mother handmade coat, ISABEL MARNT knit, H&M pants, PELLICO heels, kate spade new york bag, sunglasses, and necklace

Comments

  1. Classy, elegant and youthful look c: Xx

    ReplyDelete
  2. Hi, Ice Pandora!
    Thank you for your comment.
    Japan is cold. Are you fine?
    I will visit your blog soon.

    akiko

    ReplyDelete

Post a Comment