Bui 浮標

My mother and I went to see 'Bui (buoy)' at TOYOHASHI ARTS THEATER. Toyohashi city is next to Toyokawa city, where there is my parents' home. My mother painted in oils at her high school after-school club, and the leading character is a painter. So I invited her. There were big arts hung for the Aichi Triennale. The length of the play was four hours, but we had a break twice in between. The one, two, and three acts attracted me so much more as the play went on. I thought, after the play, that I would like to enjoy the fact that I am human. My mothers's thoughts was also great. I read the brochure -whoes cover photo taken by Kishin Shinoyama- and it was very interesting. I wore kimono with kate spade new york bag and watch. I love the turtle of the bag and panama zori (sandals).

穂の国とよはし芸術劇場PLATで葛河思潮社 第五回公演『浮標』を母と観てきました。私の実家は豊川、豊橋は隣なんです。 画家が主人公のお話なので、元美術部の母が喜ぶかなと思って誘いました。 それからちょうど愛知トリエンナーレの時期でしたので、大きなアートも見ることができました。お芝居は4時間もありましたが休憩が二回あり、第一幕、二幕、三幕と、どんどん引き込まれていきました。観終わった後は人間でいることをもっと楽しんでみたいなと思いました。母の感想もよかったですし、篠山紀信さん撮影の表紙のパンフレットを読むと、興味深い事がたくさん書かれていました。さて、この日の着物ですが、群馬の紬の付け下げ訪問着に蛍の柄の帯を合わせました。大きな亀がついたバッグと金の時計はkate spade new york。草履は小松屋さんのパナマ草履です。

Comments

  1. you look so beautiful in that kimono :)

    www.thequinoxfashion.com

    ReplyDelete
  2. You always wearing the most beautiful bags!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Stunning in your kimono and the turtle bag is very cute!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself
    My Facebook
    My Instagram

    ReplyDelete
  4. A stunning kimono, Akiko. You look amazing.
    Amalia
    xo

    ReplyDelete
  5. you look wonderful, akiko-san! the kimono and the handbag matched beautifully. i love everything. great to know you had fun!

    xx http://tanaditya.co.vu

    ReplyDelete
  6. Thank you for your comments!!!
    I am so happy♡

    akiko

    ReplyDelete

Post a Comment